Klauzula ogólna - Zarząd Mienia m.st. Warszawy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informujemy, że:
1. Administrator Danych Osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Mienia m.st. Warszawy, z siedzibą przy ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Jednostki, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e – mail: [email protected] oraz numeru telefonu: 696 011 969.
3. Cel i podstawa prawna przetwarzania
Administrator przetwarza dane osobowe w celach:
- wykonywania czynności związanych z zarządzaniem i administrowaniem mieniem powierzonym jednostce do zarządzania przez Prezydenta m. st. Warszawy, w tym:
- przejmowanie mienia od dotychczasowych użytkowników oraz szczegółowa inwentaryzacja przejętego mienia,
- przygotowanie koncepcji wykorzystania powierzonego mienia,
- zabezpieczenie powierzonego mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem,
- dokonywanie okresowych przeglądów powierzonego mienia oraz możliwości jego zagospodarowania,
- planowanie dochodów i wydatków związanych z zarządzaniem mieniem.
- przygotowania mienia - do zbycia,
- przeprowadzania remontów bieżących oraz dokonywanie zakupów inwestycyjnych związanych z zarządzanym mieniem,
- dokonywania zakupów na cele remontowe i inwestycyjne,
- realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie gminnego budownictwa mieszkaniowego oraz innych zadań inwestycyjnych wskazanych przez Prezydenta m.st. Warszawy,
- przeprowadzania procesu najmu lokali mieszkalnych, do których Miastu st. Warszawy przysługuje spółdzielcze własnościowe prawo, lokali użytkowych oraz powierzchni zlokalizowanych w nieruchomościach budynkowych na podstawie złożonego wniosku i na podstawie zawartej umowy,
- przeprowadzania procedury wydzierżawiania nieruchomości gruntowych na podstawie złożonego wniosku i na podstawie zawartej umowy.
Zarząd Mienia m.st. Warszawy działa w szczególności na podstawie:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 zpóźn. zm.),
- ustawy z dnia 15 marca 2002 r. o ustroju m.st. Warszawy (Dz. U. Nr 41, poz. 361 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.),
4. Odbiorcy danych
W toku załatwiania Pani/Pana sprawy dane osobowe mogą być przekazane innym podmiotom. Odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, m.in. biura i jednostki organizacyjne m.st. Warszawy, uczestnicy procesu inwestycyjnego i ich umocowani przedstawiciele, organy administracji publicznej i sądy w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków umownych i rozstrzygania sporów.
5. Informacja o przekazaniu danych do państw trzecich
Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Prawa osób, których dane są przetwarzane
Ma Pani/Pan prawo, w zakresie danych osobowych Pani/Pana dotyczących do:
- dostępu do danych osobowych,
- sprostowania danych osobowych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
- w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.
7. Profilowanie
Ponadto informujemy, że Administrator nie przetwarza danych osobowych w trybie automatyzowanym oraz że dane nie są profilowane.
8. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt. 3 oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.